با هم باشیم(سرزمین دانلود)

با هم باشیم(سرزمین دانلود)

اینجا همه چی سر جاشه

زندگینامه ریحانا

خوش بختانه زمانی که شروع به اجرای نمایش بداهه ی خود کرد توانست از آن احساس رهایی یابد .اجرایی عالی که باعث شد که مدیران آینده ی او مجبور شوند قبل از اینکه او دفترشان را ترک کند قرارداد را امضا کنند.ما تا حدود 4:30 صبح قرارداد می بستیم و من هر بار که نامم را امضا می کردم لبخند میزدم. او با لهجه ی باربادوسی خود می گوید بیاد می آورم که فقط قسمتی از صورت جی را در انتهای سالن دیدم با خود گفتم خدای من این اولین بار است که شخص مشهوری را از نزدیک می بینم. مسخره است!!

            

قبل از نقل مکان به امریکا در سال2005 ریحانا قدری ساده تردر سرزمین مادریش زندگی می کرد.جایی که دوران دبیرستان را در آنجا گذرانده بود و گاهی با دختران نوجوان ترانه هایی را خوانده بود.
گذشته از بردن جایزه ی زیبایی و هوش دبیرستان ریحانا متوجه ذوق و استعداد خود نشد تا اینکه توجه یک تولید کننده ی اهل نیویورک به نام ایوان راجرز را به خود جلب کرد ( ایوان و همراهش کارل استراکن اجراهای موفقی برای Christina Aguilera و Ruben Studdard و Kelly Clarkson انجام داده بودند) .
ایوان و همسرش جکی در حال گذراندن تعطیلات کریسمس در نزدیکی شهر ریحانا بودند و توسط دوستی مشترک به سر دسته ی جوان زنان خواننده ی اپرا معرفی شدند.زمانی که ایوان صدای او را در حال تک خوانی شنید متوجه آینده ی درخشان این ستاره شد و او را به نیویورک دعوت کرد و چندین آهنگ در آنجا ضبط کرد.

ایوان و ریحانا و کارل دوازده آهنگ دیگر را نیز پس از مدتی ضبط کردند .
من نمی خواهم مثل کبوتری باشم که در سوراخ رقص گرفتار شده است.زیرا من می توانم بخوانم و تصنیف های یک نفره من به خوبی قطعات موفق دیگر است.قرار است که اولین آلبوم او تمام عناصر موسیقی جادویی را به همراه داشته باشد.او یک ترانه سرای با استعداد است و اکثر ترانه های آلبوم هایش را خودش می نویسد.او می گوید:موسیقی در DNA من است.اولین تکاو Pon De Replay مطمئنا سالن های رقص جهان را از صدای تکان دهنده ی او پر خواهد کرد.و تقاضا از دی جی برای اجرای دوباره اهنگ او تا زمانی ادامه خواهد یافت تا به گوش همه ی موسیقی دوستان برسد.
او براستی زندگی مثل سیندرلا داشته است و هنوز با شگفتی می اندیشد اگر من ایوان و کارل را نمی دیدم احتمالا برای همیشه در رویا می ماندم.به خاطر تمام کارهایی که آن دو برایم انجام داده اند از آنها متشکرم.به زودی تمام دنیا از او و تهیه کنندگان کارهایش تشکر خواهد کرد. و در حال حاضر ترانه Umbrella ریحانا رو میشه همه جا شنید . تو تاکسی ، مراکز خرید ، رادیو و هر جای دیگر...

              

 
تا حالا 11 تا از سینگلاش نامبر وان شد

  SOS
،UNFAITHFUL  ،WE RIDE  ،IF ITS LOVIN THAT YOU    WANT ،UMBRELLA  ، PON DE REPLY ، SHUT UP AND DRIVE  DON’T STOP THE MUSIC


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: میلاد وکیلی ׀ تاریخ: جمعه 21 بهمن 1390برچسب:زندگینامه ریحانا,بیوگرافی rihanna,شرح حال rihanna,داستان ریحانا, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

این وبلاگ اگر چه در فهرست وبلاگ های شخصی اما پا آپدیت های سریع و به فاصله 10خود قصد دارد نظر همه اقشار اجتماع و سلیقه های متفاوت رو به خود جلب کند برای مثال این وبلاگ مرجع قابل اطمینان برای خواندن زندگینامه اشخاص است و یا مکانی برای تبادل نظرات بین هواداران فوتبال است مطالب سینمایی و هنری می تواند اوقات خوبی را برای خوانندگان رقم بزند دانلو انواع آهنگ و عکس و نرم افزار ضمناّ با عضویت در وبلاگ و خبر نامه ما می توانید از امکانات فوق العاده دیگری مثل دریافت خبر نامه جامع روزانه به email خودتان بهره مند بشید. پس با هم باشیم.... در (سرزمین دانلود)


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , miladvakili.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM